Here we take care of the silhouette ✿

Cześć ♥ 

 

Ostatnio mamy taką piękną pogodę, że aż szkoda siedzieć w domu. ✿ 

Mam nadzieję, że pogoda utrzyma się na długo. Trzydzieści stopni na słońcu odbiera mi myślenie. Nie chce się w ogóle jeść. Postanawiam przerzucić się na lekką dietę z tego powodu, gdyż idą wakacje i będę miała więcej czasu na to by zacząć odżywiać się regularnie i ćwiczyć regularnie, a nie tak kilka razy w roku. Więc odpokutuje wszystkie zaległe ćwiczenia w fitness clubie i wrócam do swojej wagi sprzed dwóch lat, czyli zrzucamy 5-8 kilo, czujemy się lżej i dbamy o sylwetkę.


Fakt jest bardzo gorąco, więc nie chcę się jeździć na rowerze, czyli z takich aktywności, które poprawią moją kondycję: pozostają mi ćwiczenia w fitness clubie, aqua-areobik, dużo wody i owoców. Nie korzystam z żadnych diet znawców, bo mam jedyną w swoim rodzaju z której korzystałam dawno temu i jest to najodpowiedniejsza dieta jak dla mnie, która każdemu pomaga i nie jest drastyczna. Wystarczy opanować napady głodu i słodkości
ph. Ola Szczepańska
 (Stradivardius jacket, Zara T-Shirt, Stradivardius trousers, CCC shoes, TopShop hat, Chanel lipstick, )

A wy przechodziliście kiedyś przez jakieś diety ? Wytrwaliście w postanowieniach, czy jednak się po jakimś czasie się poddaliście? 

Koniecznie napiszcie przez jaki czas byliście na diecie i ile udało Wam się zrzucić


39 komentarzy:

  1. Ja sobie teraz postanowiłam, że będę ćwiczyć codziennie. Na razie się udaję ! ;)
    U mnie nowy post : http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupię sobie taki kapelusz :) super w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te marynarkę :)
    Ja nigdy nie byłam na diecie,ale ćwiczę ( chociaż obecnie mam kontuzję )
    i staram się zdrowo odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! bardzo mi się też podoba kolorystyka zestawu :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przez całe życie jestem na diecie :D. Tylko raz odchudzającej a raz słodyczowej :D.
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio wzięłam się za siebie i ćwiczę. Mam nadzieję, że obie wytrwamy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, bardzo ładny zestaw, a kapelusz cudny *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. A zdradzisz, co to za dieta? Ja nigdy na diecie nie byłam, bo zawsze szybko przybierałam, ale i szybko gubiłam, więc wystarczało trochę sportu. Teraz po porodzie nie jest już tak łatwo, więc trzeba chyba zrobić rewolucję w swojej diecie. Możesz mi zdradzić na czym polega Twoja?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjecia :3
    U mnie dieta na slodycze by sie przydala jednak u mnie to mission impossible ; D
    Pozdrawiam , Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygladasz :D
    Szkoda zycia na diety, po co sobie odmawiac przyjemnosci... Lepiej uprawiac jakis sport - lepsze samopoczucie i figura:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolor marynarki, ja znam jedną słuszną dietę MZ ;) do innych nie mam cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w kapeluszu. Świetny zestaw. :)
    Ja tez staram się ćwiczyć i w miarę zdrowo jeść, niestety po ciąży tak łatwo nie jest, a zawsze byłam bardzo szczupła. Nie jest źle, ale jednak nie to co było.
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super kapelusz tez sie czaje zeby sobie jakis kupic ale cos mi nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przepięknie, kapelusz, marynarka i naszyjnik to moi faworyci :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w lato tez zdecydowanie wolę lekką dietę, lekkie dania. Świetnie wyglądasz 0 piękna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry naszyjnik! Taki kapelusz by mi się też przydał.

    OdpowiedzUsuń
  17. W taką upalną pogodę ja uwielbiam ćwiczyć wieczorami, np. wyjść na rower lub pobiegać koło 20 :)
    Świetna marynarka ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taką pogodę, niestety u mnie na razie za ciepło nie jest:(

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, pogoda jest cudowna. Mam nadzieję, że ta aura utrzyma się przez długi czas :)
    Bardzo podoba mi się stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. A może znasz jakoś dietę na przytycie, przy konieczności zdrowego odżywiania ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great outfit! Love your jacket!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny look! masz wspaniałe wyczucie stylu kochana
    Z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też staram się wrócić do starej wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz! super kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Very lovely post!! Beautiful hat & jacket! Thank you for visiting my blog! Do you want to see my last post?

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam w upały przebywać na dworze, niestety, ostatnio różnie bywa z tą pogodą.
    Piękna marynarka i kapelusz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny zestaw i super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I love the colour of your jacket.
    Laura. xx
    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I like blac &burgundy mix :) Your jacket is great ;);P

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. This jacket is really beautiful ! I love the color !

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładny kolor marynarki!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"