Here we take care of the silhouette ✿

Cześć ♥ 

 

Ostatnio mamy taką piękną pogodę, że aż szkoda siedzieć w domu. ✿ 

Mam nadzieję, że pogoda utrzyma się na długo. Trzydzieści stopni na słońcu odbiera mi myślenie. Nie chce się w ogóle jeść. Postanawiam przerzucić się na lekką dietę z tego powodu, gdyż idą wakacje i będę miała więcej czasu na to by zacząć odżywiać się regularnie i ćwiczyć regularnie, a nie tak kilka razy w roku. Więc odpokutuje wszystkie zaległe ćwiczenia w fitness clubie i wrócam do swojej wagi sprzed dwóch lat, czyli zrzucamy 5-8 kilo, czujemy się lżej i dbamy o sylwetkę.


Fakt jest bardzo gorąco, więc nie chcę się jeździć na rowerze, czyli z takich aktywności, które poprawią moją kondycję: pozostają mi ćwiczenia w fitness clubie, aqua-areobik, dużo wody i owoców. Nie korzystam z żadnych diet znawców, bo mam jedyną w swoim rodzaju z której korzystałam dawno temu i jest to najodpowiedniejsza dieta jak dla mnie, która każdemu pomaga i nie jest drastyczna. Wystarczy opanować napady głodu i słodkości
ph. Ola Szczepańska
 (Stradivardius jacket, Zara T-Shirt, Stradivardius trousers, CCC shoes, TopShop hat, Chanel lipstick, )

A wy przechodziliście kiedyś przez jakieś diety ? Wytrwaliście w postanowieniach, czy jednak się po jakimś czasie się poddaliście? 

Koniecznie napiszcie przez jaki czas byliście na diecie i ile udało Wam się zrzucić


42 komentarze:

  1. Ja sobie teraz postanowiłam, że będę ćwiczyć codziennie. Na razie się udaję ! ;)
    U mnie nowy post : http://polakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba kupię sobie taki kapelusz :) super w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te marynarkę :)
    Ja nigdy nie byłam na diecie,ale ćwiczę ( chociaż obecnie mam kontuzję )
    i staram się zdrowo odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! bardzo mi się też podoba kolorystyka zestawu :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przez całe życie jestem na diecie :D. Tylko raz odchudzającej a raz słodyczowej :D.
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio wzięłam się za siebie i ćwiczę. Mam nadzieję, że obie wytrwamy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, bardzo ładny zestaw, a kapelusz cudny *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. A zdradzisz, co to za dieta? Ja nigdy na diecie nie byłam, bo zawsze szybko przybierałam, ale i szybko gubiłam, więc wystarczało trochę sportu. Teraz po porodzie nie jest już tak łatwo, więc trzeba chyba zrobić rewolucję w swojej diecie. Możesz mi zdradzić na czym polega Twoja?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjecia :3
    U mnie dieta na slodycze by sie przydala jednak u mnie to mission impossible ; D
    Pozdrawiam , Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygladasz :D
    Szkoda zycia na diety, po co sobie odmawiac przyjemnosci... Lepiej uprawiac jakis sport - lepsze samopoczucie i figura:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolor marynarki, ja znam jedną słuszną dietę MZ ;) do innych nie mam cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz w kapeluszu. Świetny zestaw. :)
    Ja tez staram się ćwiczyć i w miarę zdrowo jeść, niestety po ciąży tak łatwo nie jest, a zawsze byłam bardzo szczupła. Nie jest źle, ale jednak nie to co było.
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super kapelusz tez sie czaje zeby sobie jakis kupic ale cos mi nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przepięknie, kapelusz, marynarka i naszyjnik to moi faworyci :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w lato tez zdecydowanie wolę lekką dietę, lekkie dania. Świetnie wyglądasz 0 piękna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry naszyjnik! Taki kapelusz by mi się też przydał.

    OdpowiedzUsuń
  17. W taką upalną pogodę ja uwielbiam ćwiczyć wieczorami, np. wyjść na rower lub pobiegać koło 20 :)
    Świetna marynarka ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taką pogodę, niestety u mnie na razie za ciepło nie jest:(

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, pogoda jest cudowna. Mam nadzieję, że ta aura utrzyma się przez długi czas :)
    Bardzo podoba mi się stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. A może znasz jakoś dietę na przytycie, przy konieczności zdrowego odżywiania ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey,
    Would you like to follow each other !!
    Keep in touch
    www.indianbeautydiray.com
    www.beungbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great outfit! Love your jacket!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny look! masz wspaniałe wyczucie stylu kochana
    Z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też staram się wrócić do starej wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz! super kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Very lovely post!! Beautiful hat & jacket! Thank you for visiting my blog! Do you want to see my last post?

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam w upały przebywać na dworze, niestety, ostatnio różnie bywa z tą pogodą.
    Piękna marynarka i kapelusz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny zestaw i super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. I love the colour of your jacket.
    Laura. xx
    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I like blac &burgundy mix :) Your jacket is great ;);P

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. This jacket is really beautiful ! I love the color !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"