girlish charm in lace

Cześć


Post nieco spóźniony, ale nie miałam zbytnio czasu na opublikowanie, choć był przygotowany już wcześniej. Ten tydzień spędziłam z siostrą Magdą, więc się nie nudziłam. Godzinę temu odprowadziłam ją na pociąg. Mam nadzieję, że to nie było nasze ostatnie spotkanie w te wakacje i ja niebawem wybiorę się w odwiedziny do niej, bo już tęsknię!

Na dniach kupiłam wiele nowych rzeczy. Zaczynając od haulu to: czarny krótki kombinezon New Look, czarną baskinkę Top Shop, czarną torebkę na ramie, dwie sukienki w Vero Modzie, o takim samym kroju, lecz w dwóch kolorach czarnym i białym do tego wiele innych, więc chyba muszę postarać się nieco częściej publikować posty ze stylizacjami, bo mam mnóstwo nowych ubrań i chciałabym je Wam pokazać, ciekawa jestem co o nich sądzicie. Przykro trochę, że powoli dobiega koniec pierwszego miesiąca wakacji. Ten czas tak szybko leci.

W tym poście możecie ujrzeć lekką i zwiewną sukienkę z Zary. Prezentuje się świetnie. Zapinana z boku na suwak. Wszyty koronkowy kołnierzyk osładza krój sukienki. Tył, natomiast wzbogacony jest o kokardkę. Moim zdaniem idealna. Uszyta z cienkiego materiału, sprawia, że nie jest w niej aż tak bardzo gorąco, mimo ostatnich upalnych dni.



Do całego zestawu dobrałam wyrazistą eko torbę z Primarka, i moje stare przechodzone sandały Marc O'Polo. Być może znajdziecie je pod adresem na stronie internetowej, aktualnie bez promocji kosztują mniej więcej 90 euro. Torba natomiast jest bardzo fajna i jak dla mnie z tą sukienką kolorystycznie komponuje się w sam raz. Buty też, nie za cięzkie klasyczne skórzane sandały -> tworzą idealny duet.





A tu proszę mój nowy portfel, który dostałam między innymi jako prezent urodzinowy od Oli. Jest cudowny! Zdjęcia w tym poście zostały zrobione przypadkowo, podczas spaceru z koleżanką. Mam nadzieję, że się podobają, bo koleżanka na cykała kilka przypadkowych fotek z których utworzyłam przypadkowego posta. 
Z Olą się już dawno nie widziałam, bo ciągle biegam tu i tam, ona również urządza swoje nowe mieszkanie, więc czasu zbytnio nawet nie było. Do tego już za tydzień jedziemy na wspólne wakacje, więc obydwie nie możemy się doczekać! Możecie zauważyć na zdjęciach, że nawet schudłam około 1-2 kilo. Więc jestem z siebie dumna! 


PS. Obcięłam włosy, nie widać zbytnio, bo szkoda mi było obciąć za wiele, ale wreszcie 
się zregenerowały i wyglądają lepiej !

35 komentarzy:

  1. Śliczna, dziewczęca stylizacja :)

    obserwuję
    http://patuszkowataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja, taka grzeczna :)
    Chcesz schudnąć? Nie żartuj ,nie masz z czego! :)

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No i bardzo fajnie,że podcięłaś włosy własnie w okresie letnim to tak nie odczujemy, a będą zdrowsze : ) Przepiękna zdjecia ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczo wygląda ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka boska , i torba I♥ PRIMARK , naprawde pasuje do tej stylizacji :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ <---- zapraszam :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio również kusi mnie aby kupić jakiś kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kołnierzyk - <3

    cudo prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog :) masz gust dziewczyno! :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i zdjęcia. Zapraszam jeśli się spodoba to skomentuj http://happyyoungw.blogspot.com/. Co powiesz na obserwacja za obserwacje? Ja już obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz tak uroczo :) fajny look :) zakochałam się w torbie/worku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jak ładnie wyglądasz ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy zestaw:) śliczna bluzeczka:)!! . ps, obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli też to zrobisz, oczywiście, jeśli Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, niby taka zwykła, ale ma w sobie to coś :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Such an adorable girly dress! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tej sukience, jest bardzo dziewczęca :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczna sukienka, wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku piękna ta sukienka, ale żałuję tylko ,że nie ma same bluzki ponieważ szukam takiej od początku czerwca. I love Primark :))) Uwielbiam ten sklep - tani i fajne ma rzeczy :)
    Zapraszam do mnie: www.kawalekomnie.blogspot.com
    może obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  19. Paula!
    Uwielbiam Cię. Sukienka cudowna. Jak mogę się z tobą skontaktować ? Facebook mail?
    Całuje Ksenia (nie wiem czy mnie pamiętasz. Casting do reklamy na Czerniakowskiej x)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna ta sukienka, wyglądasz w niej tak niewinnie i subtelnie. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna spódniczka i przeurocza bluzka! Bardzo ładnie wyglądasz :-) Lubię połączenie bieli i granatu :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja! Cudowna jest ta sukienka, a torba na prawdę świetna :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna torba <3
    Od roku jestem zwolenniczką Primarka,więc wypadałoby się w taką zaopatrzyć :D

    http://realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. musze przyznac ze te koronkowe elementy dodaja ci duzo uroku!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie podoba mi sie spodniczka! fajne polaczenie kolorow,troche tak marynarsko :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz:) Torba mi się nie za bardzo podoba. Może nie tyle co torba, co nadruk na niej. Sandały widać porządne

    OdpowiedzUsuń
  27. Very informative and unique tips dear. Thanks for sharing :)
    Lovely Read!New Meditation articles posting .New Subject-Post No 302
    Nude Yoga Teachers Use Clothes Drying Racks
    http://http://beauty2beautytips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome outfit and super cool pics
    Great work! Following
    heyhadrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne połączenie ! Będę wpadać odwiedzać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. cudna sukienka ^^ zapraszam do siebie : shadeelifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. CUDOWNY LOOK!! śLICZNA JAK ZAWSZE
    Pozdrawiam z Gdyni :*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny outfit, lecz nie w moim stylu... no cóż każdy ma swój gust =)
    muzykac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"