Two ways to green mist. Finally


Hej


I tak mija już połowa lipca. Wczoraj moja mama miała urodziny, więc miło spędziliśmy ten czas, a ja kupiłam jej bukiet róż i perfumy Elizabeth Arden SunFlowers (jeżeli szukacie jakiś świeżych i kobiecych perfum na lato- zdecydowanie polecam). Na pogodę nie możemy narzekać, bo póki co świeci słonce. Już jutro przyjeżdża do mnie moja siostra Magda, więc na pewno mile spędzimy ten czas. Czasem kłócimy się o drobnostki, ale czym jesteśmy starsze, mamy coraz mniej powodów do kłótni. Mieszkamy bardzo daleko bo, aż 500 km od siebie, więc wakacje, rodzinne święta, to dni w których ostatecznie możemy się spotkać w ciągu roku. Moja cioteczna siostra jest bardzo podobna do mnie a ja do niej, nie tylko z wyglądu ale również z zachowania. Zatem, odliczam godziny do naszego spotkania.


Co do stylizacji, moja nowa koszula PATRIZA PEPE, to idealna zwiewna mgiełka na lato. W rzeczywistości jest długa i wygląda jak tunika, ale bez problemu można z niej zrobić krótszą koszulkę wsadzając ją w prostą biodrówkę.


Który zestaw Wam się bardziej podoba? Dla mnie obydwa to fajne letnie duety z dwóch prostych rzeczy. 
Pierwszy jest bardziej zwiewny i luźny, a drugi jednak bardziej elegantszy.


Jeszcze zostało mi 8 dni pracy, nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę z tego powodu. A już za dwa tygodnie razem z moją best friendi Olą będziemy leżeć na piasku i się opalać. Zawsze tylko jak coś nam wypada i nie jesteśmy w stanie się spotkać, musimy sobie wybaczyć, bo w końcu przez dwa tygodnie będziemy szaleć do upadłego.







25 komentarzy:

  1. też chcę taka torebkę ! :0 boska :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. słuchaj, i takie spódnice i takie koszule lubię bardzo, więc - cudowny zestaw, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula bardzo fajna,lubię tego typu mgiełki,na upały idealna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety JUŻ połowa lipca...
    Super stylizacja, idealna na upał. :)

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każda kobieta kocha róże, zwłaszcza czerwone - w ciemno mogłabym więc stwierdzić, że oprawa prezentu była jak najbardziej udana :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie wersje są dobre. Z niecierpliwością czekam na post o odróżnianiu oryginału od podróbki.
    Pozdrawiam i zapraszam <3

    http://fallenna.blogspot.com/2014/07/home-sweet-home.html

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się bardziej podoba 1 wersja ;)
    co powiesz na wspólną obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obyście świetnie spędziły czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygladasz :)

    http://agamafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, stylizacja wymiata ;)
    http://chmieelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję, ale w banery nie klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twoja nowa, zwiewna koszula. Jeśli chodzi o torebkę to uwielbiam LV! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne zdjęcia i fajny outfit ;) podoba mi się bardzo ta zielona koszulka ;)


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja aktualnie zbieram na klasyczną Michaela Korsa! a Twoja torebka świetna!!:)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super koszula

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz piękne rzęsy! długie z natury? :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"