INSTAGRAM MIX




Doczekaliśmy się I dnia wiosny 2015 r. A czy Wy już jesteście na nią gotowi? 

Ja TAK !! Na tygodniu obcięłam włosy (w prawdzie tylko dla samej regeneracji, bo nie odważyłam się 
jednak ściąć więcej ). Zakładam swoje ulubione okulary i patrze w niebo, szukając słońca!
Te diety i porządki... moja szafa jeszcze nie przeszła totalnych rewolucji, ale powoli się zbieram do tego!

Diety? Czasem chodzę na fitness, ale tylko jeśli zostanę zaproszona na skorzystanie z pakietów testowych, 
jednak nie mogłabym wykupić karnetu, bo nie mam czasu i motywacji (ale buty do biegania już kupione).

Niestety jednak kiedy przychodzi wieczór...idę do lodówki zjeść coś dobrego.

Króciutka recenzja tej popularnej coraz bardziej torebki "O Bag". Uchwyty (jeśli zdecydujecie się na sznurki) są trzy razy cięższe od samej Obag, więc jest to nieco niekomfortowe, bo po dłuższym "dźwiganiu jej" ramie może się odezwać. Nie miałam skórzanych rączek, ale pewnie są lżejsze... na pewno!

Wreszcie jestem posiadaczką "mini prostownicy" rewelacja! Wszędzie się mieści i bardzo komfortowa.

MARY KAY ... Depcze po piętach Oriflame i Avon, dla mnie- świetne! no i najważniejsze jest już polska strona. 
Kosmetyki są trwałe i dobrze się trzymają (na dyskotekach i innych wyjściach), a cenowo różnie-różnie, zależy co chcemy kupić i czego oczekujemy!
Tańczymy, tańczymy i dobrze się bawimy z moją best :)


Uzależnienie od kawy z każdej strony. Kapeluszów mogłabym mieć tysiąc.♥ 
Różowe torebki są słodkie, a zdjęcia to pasja, nie potrafię się rozstać ze swoim aparatem wszędzie go zabieram.


Biały, beżowy? Od czasu do czasu lubię! Louis Vuitton to miłość, a kwiatki są urocze
Tak pofalowałam włosy, dużo było z tym pracy, ale nie wiem czy aż tak bardzo mi w lokach do twarzy .
Lubię się leniuchować i wieczorami chodzić z przyjaciółkami na zakupy i wychaczać cudeńka w sieci
tak jak moją SIMPLE !

16 komentarzy:

  1. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale muszę przyznać, iż bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś. Masz świetny styl pisania, a do tego masz piękne zdjęcia. Zdecydowanie od teraz jeden z moich ulubionych. Nic dodać nic ująć! Oczywiście zaobserwowałam i czekam na kolejne wpisy!:)
    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :3 Uwielbiam takie mixy zdjęć :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś śliczna;) kocham o obag, sama mam musztardową:) zazdroszczę LV :(

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNIE!

    pozdrawiam z Gdyni!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ♥♥
    Wspólna obserwacja ? jak tak to zacznij a a się zrewanżuję
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  6. pretty good advice !!! I wait for my blog, if you want to follow by gfc¿¿¿ and follow you back, kisses !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądac taki mix zdjęć ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix zdjec! Widac ze pozytywna z ciebie dziewczyna + wygladasz swietnie!
    Ja też swtwierdziłam ze przyda mi sie troszke popracowac nad ciałem i cwicze sobie w domku.
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam przeglądać takie podsumowania. Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten nowy kolor włosów. :)
    A ta mini prostownica jest świetna! <3 Ogólnie świetne zdjęcia, nie wiedziałam wcześniej o Twoim instagramie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, ale kolor włosów zawsze ten sam ♥
      nigdy nie farbowałam na stałe i na razie nie planuje. To filtry do zdjęć tak zmieniają mój kolor, dlatego na każdym zdjęciu inaczej wyglądają ♥

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"