Spring plays tricks





 Czas zacząć opisać mój wiosenny look.

Jak już wiemy z gazet, kolor szary zaczął rządzi na polskich ulicach tej jesieni. Pamiętaj, wcale nie musi być nudny.
  
Szary jest kolorem ponadczasowym, świetnie sprawdzi się w każdej sytuacji. Często słyszymy, ze jest określany jako kolor „nijaki”. Jest wiele odcieni szarości i dzięki odpowiedniemu połączeniu możemy stworzyć bardzo wyrazistą jesienna stylizację.


 
Bez względu na to jakim typem kolorystycznym jesteś w tym kolorze na pewno będziesz prezentować się idealnie. Czy jesteś brunetką czy blondynką nie bój się wybierać szarego koloru.  
Nie zmieni cię on w szarą myszkę, tylko doda ci urody i blasku.







Zegarki przestawione na czas letni? O tak, wreszcie dzień jest dłuższy!




ph. Oliwia

 ( leggings Calzedonia, sweater R&D, sneakers Tally Weijl, glasses Ray Ban
blouse Camaieu, shawl New Look, hat H&M  )

26 komentarzy:

  1. szary wcale nie jest nijaki!
    to piękny kolor, bo nigdy nie przytłacza noszącej go osoby, a wydobywa blask jej oczu, włosów lub cery (a często - wszystko naraz!).
    poza tym - pasuje do wieeelu innych kolorów, więc jest bardzo uniwersalny.
    ja szarości lubię - lubię więc ten kardigan i chętnie bym Ci go porwała.

    a co do uzależnień - z jednej strony tak, ale życie bywało trudniejsze, dopóki te gadżety nie zaczęły nam go ułatwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny loook.
    Bardzo lubię takie szale i sama muszę w ogromny zainwestować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem uzależniona od swojego telefonu :) Ja również uważam , że szary nie jest kolorem nijakim :) I uważam,że zestawienie go z bielą i czarnią wygląda bardzo elegancko i jest zawsze na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, jak dla mnie kolorystyka idealna. Szary nijaki? absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny look chociaż leggindy wymieniłbym na jakieś czarne spodnie, albo spódnicę :)
    Bloga dodałem do obserwowanych ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit, nice combination
    your photos looks even more better :D

    portfella.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny outfit, widać, że szarość jest w modzie. Niestety wiele ludzi go nie docenia i odrzuja jako "nijaki" kolor :)

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na swoim telefonie spędzam bardzo dużo czasu, a później żałuję, że nie zajęłam się czymś pożyteczniejszym.
    Ja osobiście kolor szary bardzo lubię! :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool look, perfect accessories!!!
    Follow 4 follow?
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie skomponowane! :)
    zapraszamy do czytania nowego posta!

    pozdrawiamy,
    Ajina and Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy jestem uzależniona od telefonu ale od internetu to na pewno.
    W dzisiejszych czasach dzieciaki od małego posiadają telefony.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetny opis! Bardzo kreatywny i oryginalny, a przy tym jesteś przesympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. góra świetna, bardzo podoba mi się sweter, lubię takie :) no i obserwuję :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak, jesteśmy już uzależnieni od elektronicznych gadżetów :(
    piękna stylizacja ^^
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog ! ; )

    http://dariaanowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądasz w szarym, podoba mi się. Ja kiedyś ostrożnie podchodziłam do szarości, ale przekonałam się i teraz lubię go bardzo. Masz ochotę na obserwację?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. okularki i kapelusz idealnie pasują do twojej osoby !:)
    Obserwujemy ? daj znac u mnie :)
    K L I K :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  19. super look :)
    podoba mi się :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam szarości we wszystkich odcieniach :) A co do telefonu... bez niego jak bez ręki, szczególnie odczuwałam to jak zapominałam go zabrać z domu. Jednak, że dużo jeździłam pociągami i tramwajami - na te podróże telefon odkładałam i brałam jakąś książkę, zawsze lepiej spożytkowany czas. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Look beautiful! Great outfit!

    With love, Nastya Deutsch ♥

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja musiałam się powstrzymywać od nadmiernego kupowania szarych brań, bo wręcz uwielbiam ten kolor. :)
    A co do telefonu, to może nie "siedzę w nim" ciągle, ale musi być gdzieś w pobliżu mnie. Koniecznie. :P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"