Some ideas for summer styling



      




Póki jeszcze dużo słońca w naszym kraju, chciałabym zaproponować kilka letnich zestawów. Pierwszy składa się z luźnej białej koszulki, jeansowych szortów z napami, złotej bransoletki i skórzanej torebki.




Drugi dla nieco bardziej przebojowej dziewczyny, która zdecyduje się pokazać brzuszek. Składa się z kraciastej spódniczki, czarnego crop topu ze srebrną nitką, elegantszej torebki i klasycznych tenisówek.




Trzeci...elegantszy. Wyrazista spódnica w wakacyjnym wydaniu idealna na upalne lato, koszulka na ramiączkach, wakacyjna torebka na pasku i koronowe białe balerinki. Do całości dorzucam złotą bransoletę.






Ostatni to słodka elegancja. Pudrowa mgiełka sprawia, że jest lekko. Skórzana spódniczka, lordsy, okulary dla kujonki, zegarek bo jak by inaczej, wyrazista nutka perfum i moja ulubiona biało-czarna torebka.


Co sądzicie o moich propozycjach...Który najbardziej Wam się spodobał i dlaczego? Dajcie znać!


23 komentarze:

  1. 2 i 4 są najładniejsze ;D
    Podoba mi się że wyglądają tak jakby porządnie do szkodły i wgl ;)
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 4 zdecydowanie najlepsze :D fajny miałaś pomysł z takim postem :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 najładniejsze ♥
    http://by-vanys.blogspot.com/2015/08/nowosci-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobał mi się zestaw numer 2, jest chyba najbardziej w moim stylu!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w białej koszulce z pierwszego zestawu! Może dlatego, że na mnie takie nie leżą, a strasznie mi się podobają.. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zestawy są cudowne. Ale pierwszy najbardziej pasuje do mojego stylu *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zestawy są piękne! w moim stylu numer 2,4 <3
    Pozdrawiam :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 jest stuprocentowo w moim guście :D świetne te stylizacje :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe zestawy, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie propozycje są super, ale chyba najbardziej mi się spodobała ta 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie boho nr 1 wymiata!
    ♥ ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam kochana!
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie fajne, ale jakoś najbardziej przemawia do mnie nr 1 - lubię takie szorty :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej 1 i 4 :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatni byłby idealny na początek roku :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym zobaczyć Cię w każdym! :) Masz tak wyrazistą urodę, że w każdej z tych stylizacji zrobiłabyś niemałe wrażenie :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje ulubione stylizacje to 1 i 4, też chciałbym Cię zobaczyć w każdym.
    Czy wiesz co to jest Smash Book? Jeśli nie to serdecznie zapraszam na nowy post na moim blogu. Jeśli tak, to tym bardziej Cię zapraszam do podzielenia się wrażeniami.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne outfity! 2ka najlepsza <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 i 4 to moje ulubieńce :) Swietny post :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietne zestawy. 4 jest obledny :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"