say hello gold fall





Złota jesień. Wskakujemy w płaszczyki, okrywamy się szalami i jesteśmy gotowi na długie spacery. Już koniec października, ostatnie dwa miesiące przeleciały mi bardzo intensywnie, nie tylko na spędzaniu czasu przy obowiązkach, ale miałam dużo spraw do pozałatwiania, więc troszkę mniej życia wkładałam w tą stronę. Ale ale już wróciłam ! Jak widać pożegnałam się z długimi włosami, nareszcie odważyłam się je ściąć.



Połączenie bordowego z jasnymi barwami, to strzał w dziesiątkę tego sezonu!


Dzisiaj przedstawiam Wam klasyczny outfit. Bordo jeansy, jasny sweterek, kaloszki i dużo czerni.





Dziękuję za za sesje Karolinie Brzezińskiej. https://instagram.com/14th08



17 komentarzy:

  1. Sliczny outfit i te hunterki sliczne !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jesienne zdjęcia! I genialny kolor spodni! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również przeżywam bardzo intensywny czas, na nic nie mam czasu :/ Bardzo podoba mi się stylizacja, którą przygotowałaś :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjecia czym robisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale zdjęcia! Bardzo ładna stylizacja. I piękne paznokcie:)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie <3
    Jesień na Twoich zdjęciach jest cudna ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna torebka :) Mam niemalże identyczne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie, to te Twoje włosy nadal są całkiem długie ;)

    ładny to zestaw - prosty, ale dzięki kolorystyce (to bordo! ta biel!) dużo tu ładnego kontrastu z tłem.
    wzrok jest przyciągnięty ;)

    i Twój piękny uśmiech go przyciąga!
    według mnie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory na zdjęciach, pięknie wyglądasz i w ogóle jesteś piękna! :D
    ale naprawdę wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fany post! ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz :) Kto by pomyślał, że kalosze mogą być takim fajnym dodatek który sprawia, że stylizacja jest o wiele ciekawsza :D
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie dopasowane ubrania do obecnej pory roku. Bardzo ładnie Ci w 'nowych' włosach i piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz w takich krótszych włosach :-) Z pewnością są dużo wygodniejsze, ale nadal są długie i w razie jak znowu zechcesz mieć bardzo długie to bez problemu je zapuścisz :-) Super kolor spodni i fajnie pasuje do kaloszy :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"