wonderfully on this Balos island


  


Uff. Wróciłam, wreszcie mogę wrzucić kilka nieziemskich zdjęć z mojej wakacyjnej przygody na Balos beach Pogoda cudowna 32 stopnie, uwielbiam takie ciepełko, oczywiście spaliłam się niesamowicie, bo używałam kremu z filtrem 6 ! HAHA ( oj, już nie wspomnę, że płakałam w nocy przez tą całą opaleniznę, ale przeżyłam ). Zaczynamy kilka słów o mojej wycieczce.




Razem z moim chłopakiem, juz w zeszłym roku zaplanowaliśmy wycieczkę na Kretę. Miałam obawy co do pogody, bo myślałam, ze w maju nie będzie jeszcze tak upalnie co w środku lata, ale myliłam się, pogoda niesamowita, ciepło jak w raju!  Nasz hotel znajdował się na środku wyspy, przy cudownej plaży (niestety bardzo kamienistej), wypożyczyliśmy auto i ruszaliśmy codziennie po przygodę. Jednak dobrze, że mieliśmy hotel pośrodku wyspy, wszędzie było można było się dostać bez problemu.



Pierwszą nasza wycieczką była wyprawa na Balos, piękna plaża, przezroczysta woda, brak słów ! 




aaaa. i ten różowy piasek, który można dotknąć na brzegu plaży!



Woda tak zasolona, że wystarczy położyć się na środku wody i jesteśmy ciągle na górze ♥ Wychodząc z wody, całe wlosy w soli, brwi hahaha.




Wszędzie góry, wszędzie kozy, zostawiliśmy auto na parkingu i aż 2 km na piechotkę musieliśmy iść na plaże. Jest tu taxówka ...ale nigdy nie zdecydowałabym się z niej skorzystać.




Jest tu tak pięknie

6 komentarzy:

  1. Jeju jaka cudowna woda! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne widoki, pozazdrościć!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam kiedyś na Balos. Rzeczywiście cudowne miejsce natomiast ta piękna natura jest co raz bardziej niszczona przez człowieka i nie wiadomo jak to będzie za ileś tam lat.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ♥

będę wdzięczna za nie pisanie komentarzy typu "poklikaj w banery/reklamy itp.
"